ח"כ רוט מטיח: "באופוזיציה חוששים לדבר"

אבי יעקב No Comments on ח"כ רוט מטיח: "באופוזיציה חוששים לדבר"

"מרוב חשש ישנם חברי כנסת מהאופוזיציה, שפשוט מפחדים להגיד את האמת" חשף ח"כ הרב משה רוט מעל בימת הכנסת במהלך הדיונים לחקיקת ביטול עילת הסבירות. "תשמיעו את קולכם, אל תפחדו כל כך ממה שיגידו"

צילום: דוברות הכנסת
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הפרות הסדר בכל רחבי הארץ של המוחים נגד הממשלה, הגיעו לשיאים חדשים השבוע. חסימות הכבישים והכניסה לנתב"ג, האלימות וביטויי השנאה החריפו בעיקר על רקע ההצבעה בכנסת על ביטול עילת הסבירות בקריאה ראשונה.

במהלך הדיונים בכנסת לקראת ההצבעה, חשף ח"כ הרב משה שמעון רוט כי מספר חברי כנסת מהאופוזיציה, תומכים במהלכי הממשלה לעריכת שינויים במערכת המשפט, אך הם נתונים ללחצים שגורמים להם לפחד להביע את דעתם האמיתית.

"מרוב חשש ישנם חברי כנסת מהאופוזיציה – שהם אנשים הגונים וטובים, ואני מכיר אותם, באמת אנשים חכמים והגונים – שפשוט מפחדים להגיד את האמת. מפחדים להגיד שהם בעד הרפורמה המשפטית, והם נגד הקריאה לסרבנות, הם נגד אלימות, והם נגד אנרכיה. הם פשוט מפחדים", אמר ח"כ רוט על דוכן הנואמים בכנסת.

בהתייחסו להתדרדרות החריפה בשיח הציבורי, הפתיע ח"כ הרב רוט את הנוכחים במליאה. "אין ויכוחים בישראל", אמר והוסיף מיד שבעידן הנוכחי כבר "לא מתווכחים, אלא מוציאים מגפון, מוציאים משרוקית, צועקים ומקללים. כבר מזמן לא מביעים דעות. חבל שתמו הוויכוחים".

"קומץ אנשים לקחו בשבי את כל השיח הציבורי. האנרכיסטים הפכו את זה לשיח אלים עם מילים קשות ונוראיות, כנגד הממשלה, כנגד נבחרי ציבור וכנגד הציבור החרדי", מחה ח"כ הרב רוט למרות צעקות של ח"כים מהאופוזיציה.

בסיום דבריו, קרא ח"כ הרב רוט לחברי האופוזיציה שתומכים בקידום המהלכים לשינויים מתבקשים במערכת המשפט ואמר להם: "דווקא בימים האלה של ימי בין המצרים, אנחנו צריכים לשנות את השיח הזה. לכן, תשמיעו את קולכם, אל תפחדו כל כך ממה שיגידו, ותגידו את האמת. פשוט תגידו שאתם נגד הסרבנות, שאתם בעד הרפורמה, ואתם מוכנים לדבר על זה, וככה הציבור גם ישמע את הצד השפוי".



0 תגובות